- Lasteaia info
- Teated
- Arengukava
- Õppekava
- Logopeed
- Rühmad
- Lapsevanemale
-
Galerii
- 2017/2018 õa >
- 2016/2017 õa >
- 2015/2016 õ.a. >
-
2014/2015 õ.a.
>
- 2013/2014 õ.a. >
- 2013.a. >
- Etendused 2013 >
- 2012/ 2013 õ.a. >
- 2011/2012 õ.a. >
-
2011
>
- La sünnipäev 2011
- EVsünnipäev 2011
- Vastlad 2011
- Suur Tõll 2011
- Munapesad 2011
- Kontsert 2011
- Tervisematk 2011
- Kunstiring 2011
- Waide motell 2011
- "Tere, Hellikud!"2011
- Sügisnäitus 2011
- Õpetajatepäev 2011
- Liikluskoolitus 2011
- Spordipäev 2011
- Mardipäev 2011
- Kadrid 2011
- Meie isad 2011
- Liikluslinnakus 2011
- 2010 >
- Seadused
- Kontakt
ÕPPEKAVA

Õppe- ja kasvatustegevuse eesmärgid ja põhimõtted
Õppe- ja kasvatustegevuse eesmärgid, põhimõtted, sisu ja lapse arengu eeldatavad tulemused õppekava läbimisel vanuseti esitatakse kuues valdkonnas:
1) mina ja keskkond;
2) keel ja kõne;
3) matemaatika;
4) kunst;
5) muusika;
6) liikumine.
Õppe- ja kasvatustegevuse üldeesmärk riikliku õppekava alusel on lapse mitmekülgne ja järjepidev areng kodu ja lasteasutuse koostöös.
Üldeesmärgist lähtuvalt toetab õppe-ja kasvatustegevus lapse kehalist,vaimset, sotsiaalset ja emotsionaalset arengut, mille tulemusel kujuneb lapsel terviklik ja positiivne minapilt, ümbritseva keskkonna mõistmine, eetiline käitumine ning algatusvõime, esmased tööharjumused, kehaline aktiivsus ja arusaam tervise hoidmise tähtsusest ning arenevad mängu-, õpi-, sotsiaalsed ja enesekohased oskused.
Õppe- ja kasvatustegevuse läbiviimise põhimõtted on:
1) lapse individuaalsuse ja tema arengupotensiaali arvestamine;
2) lapse tervise hoidmine ja tema arengupotensiaali arvestamine;
3) lapse loovuse toetamine;
4) mängu kaudu õppimine;
5) humaansete ja demokraatlike suhete väärtustamine;
6) lapse arengut ja sotsialiseerumist soodustava keskkonna loomine;
7) lapsele turvatunde, eduelamuse tagamine;
8) üldõpetusliku tööviisi rakendamine;
9) kodu ja lasteasutuse koostöö;
10) eesti kultuuritraditsioonide väärtustamine ning teiste kultuuride eripäraga arvestamine.
Õppe- ja kasvatustegevuse eesmärgid, põhimõtted, sisu ja lapse arengu eeldatavad tulemused õppekava läbimisel vanuseti esitatakse kuues valdkonnas:
1) mina ja keskkond;
2) keel ja kõne;
3) matemaatika;
4) kunst;
5) muusika;
6) liikumine.
Õppe- ja kasvatustegevuse üldeesmärk riikliku õppekava alusel on lapse mitmekülgne ja järjepidev areng kodu ja lasteasutuse koostöös.
Üldeesmärgist lähtuvalt toetab õppe-ja kasvatustegevus lapse kehalist,vaimset, sotsiaalset ja emotsionaalset arengut, mille tulemusel kujuneb lapsel terviklik ja positiivne minapilt, ümbritseva keskkonna mõistmine, eetiline käitumine ning algatusvõime, esmased tööharjumused, kehaline aktiivsus ja arusaam tervise hoidmise tähtsusest ning arenevad mängu-, õpi-, sotsiaalsed ja enesekohased oskused.
Õppe- ja kasvatustegevuse läbiviimise põhimõtted on:
1) lapse individuaalsuse ja tema arengupotensiaali arvestamine;
2) lapse tervise hoidmine ja tema arengupotensiaali arvestamine;
3) lapse loovuse toetamine;
4) mängu kaudu õppimine;
5) humaansete ja demokraatlike suhete väärtustamine;
6) lapse arengut ja sotsialiseerumist soodustava keskkonna loomine;
7) lapsele turvatunde, eduelamuse tagamine;
8) üldõpetusliku tööviisi rakendamine;
9) kodu ja lasteasutuse koostöö;
10) eesti kultuuritraditsioonide väärtustamine ning teiste kultuuride eripäraga arvestamine.